sobota, 21 czerwca 2014

Makijaż inspirowany filmem ,,Czarownica" | Maleficent Inspired Make Up

Od jakiegoś czasu w kinach możemy zobaczyć film ,,Czarownica" z przepiękną Angeliną Jolie. Osobiście uwielbiam filmy Disneya, zarówno jak urodę i grę aktorską Angeliny, więc jest to idealne połączenie! Niestety samego filmu jeszcze nie widziałam, ale już za parę dni wybieram się do kina! Tymczasem mam dla Was moją ostatnią spontaniczną próbę odwzorowania głównej postaci filmu - Czarownicy.

For some time now, we can see ,,Maleficient" in the cinemas with beautiful Angelina Jolie. Personally I love Disney films, as well as Angelina's charm and acting, so it is perfect combo for me! I didn't see the movie yet, but in few days I'mo going to the cinema! Meanwhile I got for you my spontanious attempt to image main character - Maleficent.


Podkreślam, że była to ,,SPONTANICZNA" próba odwzorowania, więc nic nie jest idealne. Ale pomimo braku odpowiednich środków, myślę, że wyszło całkiem nieźle ;) Oczywiście Angeliną Jolie to ja nie jestem. :D

I emphasize, that it was ,,SPONTANIOUS" attempt to image, so nothing is perfect. But besides lack of adequate resources, I think, that it is pretty nice ;) Of course I am not Angelina Jolie. :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...