czwartek, 29 stycznia 2015

CHARAKTERYZACJA - Skull Boy

Ostatnimi czasy zaczęłam się bardziej interesować wszelkiego typu charakteryzacjami. Czy to takimi przy użyciu samych farbek, czy takich z użyciem silikonu i prostetyków. Zamierzam zagłębić się w ten temat i skompletować sprzęt potrzebny do tego rodzaju ,,makijaży". Jeszcze zanim w moje ręce wpadł komplet farbek charakteryzatorskich - postanowiłam spróbować zdziałać coś za pomocą kosmetyków, które już mam - głównie eyelinerów i cieni. Efekt wyszedł całkiem zadowalający jak na pierwszą próbę ;)

Modelował mi mój kolega i spędziliśmy nad tym trochę czasu. Widzę niedociągnięcia, które można by poprawić, ale tak jak mówiłam - była to moja pierwsza próba ;) Do wykonania tej charakteryzacji użyłam eyelinera Maybelline, cieni m.in. Inglota i Sleeka i odrobiny farbki do twarzy (takiej taniej, ze sklepu papierniczego np.). Od razu zastrzegam, że nie, model nie ma na sobie białych soczewek ;) Po prostu wywinął oczy do tyłu :D

Mam dla Was efekty jeszcze jednej charakteryzacji, którą ostatnio popełniłam - tym razem przy użyciu płynnego lateksu. A już niedługo wezmę się za testowanie farbek charakteryzatorskich i wosku charakteryzatorskiego!

Jak Wam się podoba? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...