środa, 12 marca 2014

Charakteryzacja: Postarzanie | Aging Make Up

Plan zajęć w mojej szkole uwzględnia oprócz makijażu i stylizacji, również charakteryzację. Niedawno uczestniczyłam w pierwszej części zajęć z tego właśnie zagadnienia. Tematyką zajęć było teatralne postarzanie. Robienie staruszki z rówieśniczki było niezłą zabawą! No i oczywiście mogłam również zobaczyć jak ja będę wyglądać, kiedy bliżej będzie mi już końca niż początku ;)

Do postarzania używaliśmy pomad charakteryzatorskich Kryolanu.
Zobaczcie jak mi to wyszło:

[ENG] My course schedule icludes, besides make up and stylization, also characterization. Recently I've been participate in the first part of these classes. The theme of classes was drama aging. Making an old woman of my friend in the same age was quite a fun! And of course I could have seen me as a elderly. ;)

For aging we've been using pomades for special effects from Kryolan.
Let's have a look in my work:

Dla porównania, zdjęcia Pauliny na codzień:
In comparison, photo of Paulina on daily basis:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...