piątek, 17 października 2014

Jesień w kolorze bordo - Make Up

Cierpię ostatnio na totalny brak czasu. Praca i szkoła wysysa ze mnie resztki sił, nie wystarcza mi doby na małe przyjemności. :/ Jakoś jednak udało mi się wcisnąć w grafik ten makijaż i po kilku dniach, znalazłam również czas na napisanie posta. Yaaay! :D

Myślę, że każdemu jesień kojarzy się z kolorem bordo. Czy to w krajobrazie, czy w szafie, czy w makijażu - bordo pojawia się dookoła nas. Osobiście uwielbiam ten kolor (szczególnie na ustach ;)) jak i jesień, więc robienie tego makijażu sprawiło mi dużą przyjemność. :)





Do makijażu użyłam:
* Maybelline, Affinitone Concealer, 01 Ivory
* Sleek, paletka Vintage Romance
* Sleek, paletka Ultra Mattes v2
* Essence, Pigments, 21 Jungle Fever
* Maybelline, Lasting Drama Eyeliner, Black
* Max Factor, Clump Defy Mascara
Brwi: Maybelline, Color Tattoo 24H, Permament Taupe

Mam nadzieję, że czas pozwoli na zrobienie dla Was większej ilości jesiennych makijaży. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...