poniedziałek, 5 maja 2014

Turkusowy Makijaż Wieczorowy: KROK PO KROKU | Turquise Party Make Up Tutorial



Ostatnio publikowałam same dzienne makijaże, przyszedł więc czas na coś wieczorowego. Wieczorowego, ale lekkiego i wesołego ;) Nie jest to typowe smokey eye, czy dramatyczny look. Bardziej coś na letnią posiadówkę. Pokażę Wam również krok po kroku jak go wykonać. Zapraszam!


Krok po kroku:
1. Najpierw na powiekę nałożyłam czarną kredkę i roztarłam ją, aby kolor cienia był bardziej intensywny (niestety nie sfotografowałam tego). Następnie wklepałam cień na całą powiekę ruchomą.
2. W załamanie powieki nałożyłam odrobinę brązowego cienia, mocno go rozcierając.
3. Na połowę dolnej powieki i zewnęrzną część górnej powieki nałożyłam czarny cień, rozcierając go w kształt litery V. Roztarłam czerń dosyć mocno, gdyż nie zależało mi na dramatycznym wyglądzie, a na lekkim przyciemnieniu zewnętrznego kącika.
4. W wewnętrzny kącik nałożyłam odrobinę srebrzystego błyszczącego pigmentu, a pod łuk brwiowy odrobinę białego cienia. Na górnej powiece narysowałam kręskę eyelinerem wywijając ją ku górze i obrysowałam dolną linię wodną czarną kredką. Rzęsy pomalowałam mascarą.
5. Teraz pozostaje tylko doklejenie sztucznych rzęs, aby wzmocnić makeup i nadać mu wieczorowego wyglądu. :)

Użyte kosmetyki:
Brwi: Inglot, Eyeshadow, 329
Oczy: Maybelline, Master Drama Khol liner, Ultra Black
           KIKO, Infinity+ Sparkle Eyeshadow, 408
           Flash Collection, Pigment, F3
           Maybelline, Lasting Drama Gel Eyeliner, Blackest Black
           Inglot, Eyeshadow, 63 i 329
           Astor, Big & Beautiful Lovely Doll Mascara
           Ardell, Demi Wispies Invisiband

Step by step:
1. Firstly apply black khol all over lid to make the following shadow pop. (I have not photo of this step.) Then pack turquise shadow over the black khol.
2. In the crease put some brown shadow really blending it out.
3. Apply some black shadow onn the one half of lower eyelid and on the outer V of upper eyelid. I blended this shadow really well 'cause I wanted to only darken the outer corner than achieve this dramatic look.
4. In the inner corner apply some sparkly silver shadow, and brighten up under the eyebrow. Then line the upper lashline with eyeliner and wing it out and put some khol liner on the water line. Put some mascara on your lashes.
5. Now it's time for falsies to add this look some party feature. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...